پروژه مسکونی تجاری باغ آذری

پروژه باغ آذری با هدف تامین مسکن ارزان و مقاوم واقع در منطقه ۱۶ تهران در زمینی به مساحت ۳٫۷ هکتار و شامل ۱۲۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی می باشد.

مجموعه مسکونی باغ آذری در چشم انداز پیش رو محله ایست هویتمند و سرزنده که توانسته است ساکنان محله گود سید درویش را با موفقیت اسکان دهد و معضلات اجتماعی را از طریق نظارت اجتماعی کاهش داده و تعاملی مانا و دو سویه میان ساکنان قدیمی و جدید ایجاد نماید. این محله فضاهای جمعی را به مثابه ظرفی برای حضور همه گروه های سنی و فعالیت های متنوع آنان در نظر گرفته و فضاهای سبز بزرگ و پیوسته را عاملی برای تشویق ساکنان به ورزش و پیاده روی در حیاط های ایجاد نموده است. همچنین این مجموعه با تامین کاربریهای فرهنگی، تجاری و خدماتی در مقیاس محله و ناحیه توانسته است به یک نماد هویتی قوی در منطقه مبدل شده و سودآوری و پایداری اجتماعی را نیز برای سرمایه گذاران تضمین نماید. این مجموعه با تامین واحدهایی با ابعاد متنوع و قیمت های حداقلی توانسته است پذیرای طیف متنوعی از اقشار اجتماعی و ساکنان محلی باشد….

پروژه مسکونی تجاری باغ آذری

پروژه باغ آذری با هدف تامین مسکن ارزان و مقاوم واقع در منطقه ۱۶ تهران در زمینی به مساحت ۳٫۷ هکتار و شامل ۱۲۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی می باشد. مجموعه مسکونی باغ آذری در چشم انداز پیش رو محله ایست هویتمند و سرزنده که توانسته است ساکنان محله گود سید درویش را.

نوع پروژه مسکونی
اندازه پروژه 3.7 هکتار
Dateآگوست 28, 2021